Делян Костов, управител на Фротком България: Разбираме нуждите на клиента

03.02.2021

Делян Костов, управител на Фротком България: Разбираме нуждите на клиента

Фротком България е водеща фирма в областта на флийт мениджмънта. Управителят на компанията Делян Костов представи дейността на Фротком за читателите на сп. СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА.

[✕]


 

Ако още не сте се абонирали за изданията на Българска Транспортна Преса, вижте как да го направите ТУК.

Г-н Костов, представете Фротком България на читателите на сп. Строителна техника.

Фротком България предоставя софтуер и услуги за флийт мениджмънт в България от 2008 г. Предлагаме висококачествен и професионален софтуер и съпътстващи услуги, които помагат на фирмите, притежаващи флота от автомобили, машини, активи и др., да ги управляват по-ефективно, с по-малка нужда от хора, заети с ежедневните дейности по мениджмънт и контрол, което да гарантира по-високо качество на предлагания продукт и по-високи печалби за фирмата.
За над дванадесет години на пазара в България са ни се доверили повече от 1300 български фирми с различни по големина автомобилни паркове, опериращи в различни сфери на бизнеса – транспорт, строителство, търговия и т.н. Изключително горди сме от факта, че голяма част от клиентите ни са с нас от самото начало през 2008 г. до момента.



Какви услуги предлагате, които могат да бъдат полезни на собствениците на строителни машини?
Както споменах, системата е подходяща за различни по големина фирми, както и опериращи в различни сфери на дейност, оттам и експлоатиращи различен тип автомобили – леки, товарни, строителни машини и други.
Системата е съставена от хардуер и от софтуер. Хардуерът трябва да бъде инсталиран в автомобилите, като видът му, функционалностите и съответно цената му зависят от нуждите на клиента. Това означава, че можем да предложим от стандартно проследяване – позициониране върху картата, до много по-комплексни данни от компютъра на автомобила – разход на гориво, моточасове, работа на силоотводен вал и много други показатели, даващи информация за състоянието му и неговата цялостна работа или работата на отделните компоненти.
Софтуерът е изцяло уеб базиран, което означава, че потребителите могат да го използват отвсякъде по всяко време и от всяко устройство с достъп до интернет.
Разработен е на модули, така че клиентите отново да могат да избират кои функционалности да ползват съобразно нуждите си. Функционалностите са многобройни: проследяване на маршрутите върху пътна карта, генериране на повече от 30 вида отчета, аларми, които да бъдат зададени на автомобилите, мениджмънт на направените разходи, въвеждане на бъдещи събития и техният контрол, като застраховки, прегледи, сервиз или други дейности по автомобилите, и още много други.
Софтуерът също така предлага възможност за автоматизация на много от процесите, което спестява работата на служителите, като например автоматично генериране на справки и отчети на определен период от време. Включени са и някои документи, изисквани по закон – пътни листи, дневник за работното време и др.
От друга страна, софтуерът може да бъде интегриран и с други софтуери или системи, които фирмата използва – ERP, CRM и т.н., за да обменят информация в реално време, което автоматизира и улеснява още повече работата на служителите и гарантира по-малко човешки грешки, допускани вследствие на повторното набиране на информация.



Какво отличава Фротком България от останалите фирми в сектора?
Това, което ни отличава, е, че сме фокусирани на 100% от времето си в това, което правим най-добре, а именно разработване на софтуер, чрез който фирмите по-добре и интелигентно да управляват флотите си. Ползите за потребителя от използването на системата са многобройни и се изразяват в прозрачност и яснота за начина на използване на автомобилите и активите, което неизменно води до намаляване на оперативните разходи за поддръжка и гориво, оптимизиране на работата и работното време. Съответно намаляването на разходите води до повишаване на печалбата за фирмата.
Също така сме иновативни и се стараем винаги да сме първи. Гъвкави сме и разбираме нуждите на клиента, което ни позволява да предложим най-доброто решение.

Какво друго планирате за в бъдеще в сферата на флийт мениджмънта?
Вярваме, че за да успее бизнесът, той трябва да има предварително поставени цели и план за изпълнението им. Планът ни е да работим все така усърдно и задълбочено, за да постигнем целите си, независимо от ситуациите, пред които сме изправени. А целите ни са да направим Frotcom работещ по-самостоятелно, автоматично и проактивно. Също така целим да усъвършенстваме последно добавените функционалности в системата.
Съвсем скоро на пазара ще излезе и новото ни предложение BLE (Bluetooth Low Energy) приемник и сензор, които са базирани на технологията, характеризираща се с изключително ниска консумация на енергия. С тях например клиентът ще знае в реално време кой автомобил с кое ремарке или инвентар е асоцииран и ще генерира отчети за свързванията, а в системата всичко ще става автоматично, което ще допринесе за избягване на възможността за допускане на грешки.

Въпросите зададе
Мартин Славчев

<< Обратно към новините